Społeczność pyta i radzi. Społeczność pyta i radzi. Dodaj do ulubionych »
Liczba pytań: 16464 Liczba odpowiedzi: 135691
Kategoria: Antykoncepcja
zaniepokojona
zaniepokojona [03.01.12, 21:33]
Odpowiedzi 2

Czy po latach brania tabletek anty mogę mieć problemy z zajściem w ciążę?

Jak to jest? Biorę systematycznie od 5 lat tabletki antykoncepcyjne. Czy mogę mieć potem problem z zajściem w ciąże? Czy biorąc tabletki anty narażam swoje przyszłe dziecko na jakieś niebezpieczeństwo?

Najlepsza odpowiedź

gość gość [04.01.12, 19:36]
cytuj zgłoś link
Proponuje odstawic na pare miesiecy tabletki zanim zdecydujesz sie na zajscie w ciążę. organizm powinien wtedy wrocic calkowicie do normy. nie powinnas miec problemow przez tabletki, problem moze byc jesli sa jakieś nieprawidłowości w funkcjonowaniu twoich narzadów np patologia jajowodów, endometrioza czy jakies anatomiczne wady

Pozostałe wypowiedzi

  • gość najlepsza gość [04.01.12, 19:36]
    cytuj zgłoś link
    Proponuje odstawic na pare miesiecy tabletki zanim zdecydujesz sie na zajscie w ciążę. organizm powinien wtedy wrocic calkowicie do normy. nie powinnas miec problemow przez tabletki, problem moze byc jesli sa jakieś nieprawidłowości w funkcjonowaniu twoich narzadów np patologia jajowodów, endometrioza czy jakies anatomiczne wady
  • gość gość [23.01.12, 13:12]
    cytuj zgłoś link
    Jeśli dbasz o regularne wizyty kontrolne, robisz badania, które lekarz zleci to myślę że nie powinno być problemu. Zwłaszcza, że obecne pigułki są preparatami o optymalnej zawartości hormonów, dzięki czemu nie wpływają negatywnie na organizm. Ja już 3 lata biorę sylvie 20 i za jakieś dwa lata ma zamiar odstawić i zajść w ciążę. Lekarz nic nie mówił, że będę miała jakieś problemy.

Dodaj odpowiedź

Odpowiada:
gość

Pozostało 4000 znaków.