Społeczność pyta i radzi. Społeczność pyta i radzi. Dodaj do ulubionych »
Liczba pytań: 14789 Liczba odpowiedzi: 119814
Kategoria: Choroby kobiece
gość
gość [09.06.11, 10:50]
Odpowiedzi 2

Krwawienie między miesiączkami

Od 2/3 cyklów zaczęło pojawiać się u mnie plamienie, krwawienie miedzy miesiączkami. Co może być tego przyczyną? Może to że przestałam brać tabletki antykoncepcyjne? Proszę o poradę.

[godzinę temu] Załączone pliki:

Najlepsza odpowiedź

gość gość [27.06.11, 11:57]
cytuj zgłoś link
Też tak mam od maja!!! Byłam u lekarza przepisał mi tabletki na zatrzymanie krwawienia, mam teraz się obserwować przez 3 miesiące, najlepsze jest to że w tym miesiącu mam już krwawienie od 3 tygodni!!!! tydzień przed okresem- prawidłowy okres i teraz tydzień po okresie, jeżeli mi to nie przejdzie znowu pójdę do lekarza poczekam do końca tego tygodnia.

Pozostałe wypowiedzi

  • ala ala [09.06.11, 11:30]
    cytuj zgłoś link
    organizm przyzwyczaja sie do normalnych okresów
  • ssasasa ssasasa [09.06.11, 12:57]
    cytuj zgłoś link
    jezeli pojawi sie do pare miesiecy z rzedu...ginekolog, ale czasami plamienia sie zdazaja ,organizm sie reguluje
  • gość gość [09.06.11, 20:26]
    cytuj zgłoś link
    to może być milion różnych rzeczy - niekoniecznie odstawienie tabletek , idź do ginekologa
  • gość gość [17.06.11, 22:02]
    cytuj zgłoś link
    ja tak zaczelam plamic tyle ze okres mi sie zatrzymal i okazalo sie ze mam nadżerke..idz do lekarza nie ma żartów
  • gość najlepsza gość [27.06.11, 11:57]
    cytuj zgłoś link
    Też tak mam od maja!!! Byłam u lekarza przepisał mi tabletki na zatrzymanie krwawienia, mam teraz się obserwować przez 3 miesiące, najlepsze jest to że w tym miesiącu mam już krwawienie od 3 tygodni!!!! tydzień przed okresem- prawidłowy okres i teraz tydzień po okresie, jeżeli mi to nie przejdzie znowu pójdę do lekarza poczekam do końca tego tygodnia.

Dodaj odpowiedź

Odpowiada:
gość

Pozostało 4000 znaków.